Et hjerte av gull


i går gikk jeg, mamma og Chanto en liten tur :-) Han var kjempe flink, og gikk veldig pent i bånd.. Da han ble sliten var det fint å kunne sitte på armen inne i min store tykke boblejakke.. Jeg er veldig fornøyd med lille gullet. Han har et veldig godt lynne, og han er snill mot alle :-) Lille hunden med et stort hjerte av gull, sjarmtrollet mitt du..

I morgen skal han få 14 ukers vaksinen sin, så det blir bra :-)


Endelig er Chanto min! Første gang jeg så han på ekte :-) Stolt? jaa!


"er såå sliten." lille gullet :-)


kjekken :-)


Kommentarer
Postat av: Linda

Hej på er!

Kul att han tycker om att gå i koppel:)

Dom har ett underbart psyke, är goa och glad i allt:)

Kram.

2009-03-02 @ 18:12:46
URL: http://pommirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0