Nå har jeg endelig fått gullet mitt..


I går kveld, 21.40 sto jeg og pappa i ankomsten på Gardermoen, og ventet på at mamma og Chanto skulle komme. Flyet var forsinket, og landet ikke før 21.57. De minuttene føltes ut som noen evigheeeter.. Men, endelig kom de! Jeg løftet Chanto opp, og det første han gjorde var å slikke meg i ansiktet. Han var bare såå skjønn!

Når vi kom hjem fikk han snuse litt rundt, og fant seg fort til rette.. Det var ikke lang tid før han løp rundt med lekene sine i munnet, han hoppet og spratt rundt.. Chanto er utrolig snill og god. Når jeg roper på han, kommer han løpende mot meg i full fart. Jeg er så glad for at vi kjøpte akkurat han, fordi han er helt klart spesiell, og han har et hjerte av gull! :-) Jeg ser frem til mange fine år sammen med min lille Chanto.

 
 
 
 


Jeg skal prøve å ta noen fine bilder senere, men nå skal jeg kose meg med gullet mitt, han våknet akkurat :-)

Kommentarer
Postat av: Helena Lindqvist

Söta lilla myspojken:-)



Puss från "gammel-mamma".



/Helena, Pomstar´s.

2009-03-02 @ 15:33:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0