Lenge siden sist..


Hei igjen :-)
Nå er det en stund siden jeg har blogget. Grunnen til det er vel at jeg har hatt veldig mye å gjøre i det siste, de neste ukene er det fullt opp med diverse eksamener på skolen, så mye av tiden min går med til skole og chanto selvfølgelig :-)

Chanto har vokst!! Har ikke fått veid han nøyaktig enda, men han er nok veldig nærme to kg i hvertfall, kanskje litt over også? Da vi fikk han, var øynene hans veldig smale, det er ikke nå lenger :-) Chantis har også fått masse pels, og en stor tjukk og god mage.

Chantis er en liten hund med MASSE selvtillit. Han ser ut som en kongelig der han spaserer med hodet høyt (?) hevet, og høye steg. Men, han er også en liten bølle. Finner på de merkeligste ting. Rommet mitt er ikke lenge ryddig for å si det sånn, om Chantis er alene i noen minutter, har han endevendt rommet innen jeg er tilbake. Neida, så ille er det vel ikke, men han er flink til å rote :-)

Ellers er det vel ikke så mye mer å si. På mandag starter valpekurset, så det blir spennende :-) Skal prøve å melde oss på utstilling snart også, må bare få ordnet opp med omregistreringen til NKK først :-)

Legger ved litt bilder jeg, så kan dere jo se selv :-) Har dårlig samvittighet for at jeg ikke har skrevet på en stund, Helena! Men jeg kan forsikre deg om at alt er bra med lille gutten din :-D

Chanto har...........


Vært med på jobb..



Lekt sammen med hundene til tante... Ser litt skeptisk ut her, men det gikk seg til :-)



Kost seg ute i snøen.. I belive I can fly !


Deilige gutten!


Lekt med yndlingsballen!


Hallooo, her kommer jeg!!


Søtsaken!


FINN EN FEIL? Jeg fant ut at jeg skulle rydde i klærne mine, og kaste en del, det synes ikke Chanto noe om. "Hallo, kan jo ikke kaste denne fine sengen veel?"

Det var det for denne gang :-) Chantis har forresten fått refleksvest, så nå synes han ute i mørket også :-)

Klemmer fra Linn og Chantisen

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej på er!

Han har blivit en riktigt stilig kille:)

Kram Linda och Mira.

2009-04-17 @ 08:55:39
URL: http://www.pommirakel.blogspot.com
Postat av: elena Lindqvist

Hej!

Så roligt att läsa om er och se att ni har det bra:-).

Du behöver inte alls ha dåligt samvete Linn...tro mig jag vet hur det kan vara när man ibland tycker att dygnets timmar inte räcker till... roligt att få se nya bilder på lillgubben pussa på honom så jättemycket från mig!!

Ps. nästa helg kommer jag att träffa hans kullbroder Mille, Mira har jag nyss träffat.



Lycka till på valpkursen.



Kram/ Helena & hundarna.

2009-04-18 @ 22:30:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0