Chanto ute i solen


Valpekurset er i gang :-) På kurset finnes det også en annen pomeranian gutt på tolv uker, veldig lik Chanto i både fargen og oppførselen :-) Men, ingen tvil om at Chanto er den tøffeste.. Rottweileren til hun som eier dyrebutikken jeg jobber i, han tør ikke lenger å ligge på plassen sin, siden Chanto har ligget der.. Altså, min lille pomme på knapt to kilo er tøffere enn en rottweiler på 50 kg ....

Uansett, i dag hadde jeg fri fra skolen, så jeg og Chanto har kost oss ute i hele dag :-) Her kommer noen bilder av yndlingen.

Legg forresten merke til hvor lys han har blitt i buken :-) Når jeg fikk han var han jo veldig mørk..















herlige gull !

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej på er!



Så snygg han blivit:) Visst är det kul att se hur färgerna förändras på dom. Mira har börjat tappa sina tänder nu.

Vi har oxå haft härligt väder:)

Kram Linda och Mira.

2009-04-23 @ 19:23:02
URL: http://www.pommirakel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0